poniedziałek, 8 lutego 2016

Zrealizuj swój plan już dziś




Długo się motałam by ubrać w słowa to co chcę napisać ale muszę nazwać sprawę po imieniu i przyznać się, że jestem leniem, przeokropnym leniem i bałaganiarą - najwyższy czas to zmienić. Moje życie ogarnęła bylejakość. Potrzebuję reorganizacji. 

Mam dość marnowania czasu w poszukiwaniu jakiś rzeczy, dokumentów, ubrań, które nie są na swoim miejscu, mam dość chomikowania i zostawiania wszystkiego na ostatnią chwilę. Chciałbym zapanować nad chaosem dnia codziennego. Zmiana trybu życia, organizacja, planowanie, sprzątanie oraz dbanie o finanse domowe - to są sfery w których potrzebuję zmian.

Mam nadzieję, że upublicznienie moich starań będzie mnie motywowało do wprowadzania reorganizacji. Będę zamieszczać poczynania jakich dokonałam oraz inspirować siebie i Was do zmian. 

Dziś na stronie  banku przeczytałam "Zrealizuj swój plan już dziś" więc nie ma na co czekać, publikuję post i.....  zaczynamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz